Khamis, 22 Oktober 2009

Menara Berkembar


Baru-baru ni aku g online kat Taman  KLCC...seperti dalam gambar ni...KLCC yang indah sergam gah di mata dunia....lokasi kat bawah pokok...kat situ ada wakaf...tetiba datanglah seorang mamat ni dengan awek dia lepak belah tempat duduk aku, mula2 diorang malu2 segan...pastu tetiba jer si jantan ni pegang bahu awek dia...sambil matanya kerling ke arah aku...maksudnya aku kene cepat blah sebab dia nak wat projek...so...aku pun stay lg, yelah santapan mata katakan waktu tu...kebetulan lepas maghrib...rasanya tempat tu xjauw pun dr Masjid As-Syakirin KLCC...emmm...aku x amik port pon...yang sibetina ni td...mcm beruk mak yeh..pegang peha si jantan yang pakai jeans ala-ala budak emo..ketat gila...pastu satu tgn lg merayap kat pinggang si jantan...pelik, patutnya si jantan tu yang pegang pinggang si pompuan...opss...pengetahuan am semuanya ni pernah belaku dpn mata aku....aku yg mula2 td rasa selesa dgn udara nyaman di taman tu tetiba rasa panas....mcm dalam ketuhar mak aku...aku log off pc aku..then aku belah meninggalkan beruk mak yeh 2 ekor tu...trus aku g kat tmpat keje adik aku aku tunggu adik aku balik....kadang2, aku terfikir kenapa anak org lain terutama anak cina berkejar2 cari ilmu dan keuntungan tetapi not anak org kita...fikirkanlah.....

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Latest Fashion

Latest Fashion
Fashion

Couch

Couch
Penatzz